BIDFOOD
Werk om van te smullen
Wie.
Bidfood is dé online groothandel voor horeca en totaalleverancier in de foodservicemarkt. Van restaurant tot cafetaria, van hotel tot sportkantine en de institutionele zorg.
Wat.
Jeetje. Wat niet! Bidfood ontwikkelt, verandert en innoveert voortdurend. En Bidfood heeft veel diverse klanten, veel diverse leveranciers, veel divers personeel, en eindeloos veel producten. Dat verdient allemaal onze aandacht: in magazines, op beurzen, in de fysieke wereld en online. Maar denk ook aan personeelswerving, employer branding, opleidingen, cursussen en natuurlijk de personeelsfeesten.
Hoe.
Bij zo veel diversiteit aan boodschappen en doelgroepen is consistentie in communicatie van nóg groter belang. Daarom zijn we altijd bezig met het ontwikkelen en bewaken van een eenduidige merkidentiteit die verschillende doelgroepen even sterk weet te raken. Het begint bij een merkverhaal, en gaat door tot een visuele identiteit en een tone of voice, die doorklinken in alle middelen, van interne app tot magazines en van Horecava-beurs tot schallend door de Ziggo Dome.